Dagen i korthet


Den gigantiska tågstationen i Frankfurt.

Har: Varit på en mysig italiensk trattoria och blivit serverad av en äkta italienare.
Just nu: Inspireras av alla vårnyheter som dyker upp i nätbutikerna. Äntligen!
Ska: Ta en snabbdusch och sen sova.
Humör: Bra.
Äter: Inget just nu, men åt en jättegod tomatsallad med mozzarella, basilika, rödlök, pesto och svarta oliver. Enkelt, men fantastiskt gott, och jag blev jättemätt!
Dricker: Vatten.
Bästa: Att det är helg snart igen, och att jag ska hämta mina Reebok Easytones i Oslo imorgon (som förvarats där så länge eftersom jag inte fick med mig dem till Frankfurt). Nu jädrans blir det en rejäl powerwalk på fredag morgon innan jag möter upp en tjejkompis för lite skvaller.
Sämsta: Att mina hudvårdsprodukter alltid tar slut samtidigt, nu måste jag köpa allt på en gång - igen. Ögoncreme, serum, dagcreme och nattcreme. Tråkiga pengar.
Väder: 7 plusgrader och soligt.

Kommentarer :

#1: emilie

Hej!

De acne skorna du är ute efter finns i den färgen på nelly.se.Tips!

Mvh/

Emilie

skriven
#2: Veronica

det vore drömmen det, ska verkligen spana in det!! Tack för att du tipsar! Guld värt! tror bara de fanns kvar i strl 41 när jag kollade senast :) Kram

skriven

Kommentera inlägget här :