Dagen i korthet


Underbart fin skärning och färg på klänningen signerad Fendi.

Har: Jobbat, tränat, ätit middag och bokat om lite resor hit och dit.
Just nu: Tittar på NCIS.
Ska: Packa väskan.
Humör: Bra.
Äter: Inget.
Dricker: Vatten.
Bästa: Att jag flyger till Oslo redan imorgon eftermiddag för en business&pleasure-middag.
Sämsta: Att jag inte har tagit med mig några partykläder i resväskan och måste springa och panikhandla något imorgon.
Väder: Sol/moln och -1.


Update av dagens sämsta: Att jag fick ett par beigea Acne Pistols igen efter att jag mailat fram och tillbaka med Nelly. De sa att de skickat fel färg och att jag skulle lägga en ny beställning och att de skulle vara extra noga vid packningen så att jag skulle få rätt färg, men nu finns inte färgen på hemsidan längre och varför ber de mig beställa en gång till när de vet att färgen jag vill ha inte finns i lager? Eller gör den det? Och jo, jag tycker nog att man ser skillnad på ett par cognacsbruna och ett par beige - twice. Nu har jag tröttnat och på lördag köper jag ett par kopior från Scorett, om de finns kvar i min storlek.

Kommentera inlägget här :