Kvällen på byn

Efter en strulig dag med färjeturer och flygändringar landade jag i Oslo, mötte upp min chef, vår kinesiska agent och en kollega för en helkväll som startade med en 8 rätters VM-meny på Dinner. Supergott! Efter det blev det barhoppande runt om i stan och mina ögon fick vila någon gång efter fyra i morse.






Dinner, ju fler glas desto bättre tycker min chef - rött vin, vitt vin, ice wine, sake, cosmopolitan och latte- all at once, snöskulpturer och VM-invigning kryddade kvällen.

Kommentarer :

#1: Nina

Hejhej! Googlade på en mockajacka från cubus så kom jag in på din blogg. Du har inte lust att sälja din kanske? Kan tänka mig att ge en del :) Hör gärna av dig till min mejl!



Mvh Nina

skriven
#2: Sanja

Hej, För ett tag sen tipsade du om peeling boostern som du tyckte gav bra resultat, jag har googlat på den och hittar inte den under det namnet. Tänkte att den går under ett annat namn när den säljs till kunder? Det enda jag hittar är Performance peel AP25. Är det den?

skriven
#3: Veronica

Nina: Det skulle jag kunna tänka mig. Mailar dig! :)



Sanja: Nej det är inte den, den säljs som sagt på den kliniken jag är på i Oslo, Afroditeklinikken, men såg att man kunde klicka hem dem från Ebay också. Hoppas du hittar dem! :) http://compare.ebay.com/like/370475584850?ltyp=AllFixedPriceItemTypes&var=sbar



Kram!

skriven

Kommentera inlägget här :