Lanvin Flats


I vår/sommar ska jag investera i ett par ordentliga ballerinas. Är så trött på billig skit som inte håller, glappar, tappar formen, hårda i skinnet eller ännu värre syntet som inte andas. Once you try, you'll never go back, så är det verkligen med ballerinas! Köpte mig ett par riktigt bra i USA från Matt Bernson, men inte hittat någon återförsäljare här. Hursom står ett par Lanvin högst på önskelistan under kategorierna; skönast, snyggast och mest hållbara. Om  det blir ett par nude, svarta, tvådelade, guldiga, gråa eller kanske vågade orangea ska jag klura lite på.

Kanske t.o.m baby kan vara så snäll att köpa med ett par hem från Kapstaden?

Kommentarer :

#1: JETS

Lanvin ballerinas är bäst! Jag tror jag ska slå till på ett par i nude i vår. :)

skriven

Kommentera inlägget här :