Tipsigt - torra händer


På väg till Frankfurt krackelerade mina händer totalt av kylan i Norge och började spricka och svida av torrhet. :( Eftersom jag inte hade serumet från Nougat London med mig fick en tub handkräm från L'Occitane med 20% sheasmör göra jobbet - och riktigt bra dessutom! En räddare i nöden (bokstavligt talat) vid snustorra händer. Billig också, en femtilapp pröjsade jag för den här tuben till skillnad mot likvärdiga konkurrenter som Elizabeth Arden's Eight hour cream eller mitt Nougat London serum som ligger på flera hundralappar.

Kommentarer :

#1: Malin Bolund

Vad spännande dina inlägg verkar. kommer definitivt läsa din blogg igen! =P Hoppas du har en trevlig dag =P

skriven
#2: Veronica

Malin Bolund: Tack snälla! :) Vad roligt att höra, känn dig som hemma! :) Kram!

skriven

Kommentera inlägget här :