Poff

Stod och plattade mitt hår i morse, när det helt plötsligt sprakade till i plattången följt av gnistor, POFF, och det blev helt kolsvart i hela hotellrummet. Slängde snabbt ifrån mig tången och drog ur kontakten. Typiskt! Nu är den antagligen förstörd och inte vågar jag prova om den är förstörd heller... Å andra sidan ska jag se det positivt, min G.A.M.A-tång har varit min följeslagare i hela 8 år! Att den skulle hålla i evigheter hade jag inte räknat med och 8 år räknat på antalet användningar blir ett användarpris av ca 50 öre per gång - not bad. Anyways måste jag ha en ny illa kvickt eftersom det vankas biopremiär på fredag kväll. Har alltid varit sugen på att prova Good Hair Day's, GHD (smart namn by the way)plattång eftersom jag hört så mycket bra om den, pricey but worth it so to speak.

Det här lilla kitet funderar jag på att klicka hem, eller jag ska banne mig göra det! Hårblåsen och alla tillbehören är ju gratis eftersom priset bara är för plattången...och en smart påse som tål värme att lägga plattången i efter att man använt den har jag alltid saknat. 1999:- kostar det hos Nelly. Nu hoppas jag att denna håller lika länge... :)

Kommentera inlägget här :