Settled

Tjo! :) Har precis kommit till Clarion i Sandefjord, baxat in resväskan på hotellrummet och hunnit beställa flygbiljetter till inköpsmässan i Frankfurt. Check! Ser fram emot det, vi har bokat in oss på ett av de häftigaste hotellen och bokat bord på några höjdarrestauranger. I like. :)


Hur snyggt? Puderrosa, haremsbyxor, pumps och statementring. Fresh! Så här vill jag se ut fram på vårkanten. Spana in Forever 21 för fler inspirerande outfits. Önskar att jag bara kunde springa in i deras 4 våningar gigantiska butik på Time Square i New York och shoppa loss! Så billigt att det nästan är löjligt. Shoppade två klänningar, två toppar, fyra par örhängen och ett par pumps när jag var där i oktober och jag betalade inte mer än 90 dollar(!) tror jag.

Nu: Plugg.

Kommentera inlägget här :