Glow summer fluid

Som ni kanske redan vet använder jag Dior Nude som foundation och gillar den jättemycket för att den är relativt täckande samtidigt som den är naturlig och bra för huden.
Dock har jag under sommaren fyllt ut min foundation med Nuxe färgade dagcreme för att få en snygg glow.
Men i helgen upptäckte jag att Dior Nude-serien kommit med en egen summer glow-produkt som jag testade på tax freen som var jättefin och smälte in i huden prefekt samtidigt som det gav en fräsch gyllene lyster. Fördelen med denna är att den också (precis som Nude) bara innehåller naturliga mineraler och mineraliserat vatten vilket inte täpper till porerna.
Jag blandar den endera med min vanliga foundation eller använder enbart den så länge solbrännan håller i sig.


Dior Nude Glow.

Kommentera inlägget här :