Dagen i korthet



Har:
Jobbat hela dagen - ingen nationaldag i Norge. :)
Just nu: Mailar och gör annat kontorsarbete.
Ska: Strax ta kvällen och bege mig till Comfort Runway för middag och övernattning.
Humör: Helt okej.
Äter: Inget.
Dricker: Latte.
Bästa: Att en veckas semester på Skiathos kombinerat med bröllop är kirrat i juli! :)
Sämsta: Att livet verkligen är upp och ner ibland.
Väder: Åskskurar.


Update: Och hur tusan tänkte ni nu? Bankstrejk i Norge fr.o.m midnatt (!) alla uttagsautomater och bankterminaler i butiker, hotell, restauranger osv. tas ur drift. Dvs. plastkorten (läs:kreditkort/kontokort) som jag använder dagligen blir lika värdelösa som , just det, plastkort. Uttagsautomaterna jag har kollat under kvällen har alla slut på pengar, så här står jag alltså imorgon utan kontanter och icke-fungerande bankkort. Någon som vill bjussa på en korv till lunch imorgon?



Och bara en snabb fråga som jag funderat på länge... Det strejkas alltid på våren/försommaren när solen börjar visa sig från sin bästa sida, är det bara en tillfällighet att ingen strejkar när det är 20 minus och en meter snö ute?

Kommentera inlägget här :