New in



My new coffee table book.
500 pages of pure fashion and its history. Love.

Tog en vända på stan igår
och lite smått och gott fick följa med hem, bl.a torrschampo från Batiste i brunettfärg (återkommer med resultat) Hanky Pankisar i nya sommarfärger (orange, turkos & fjärilar), guldolja från The Body Shop (nu ska vi se om den mäter sig med Nuxe), Hollywood Fashion Tape (för att den helt enkelt är den bästa jag provat) och en hålstickad tröja som blir snyggt till jeans.



Och apropå jeans, tog jag en sväng förbi Levi's Store och fick hjälp med att prova ett par Curve ID.
Jag var en slight curve och provade ett par mörkblå och ett par lite slitna och båda satt som gjutet!
Slog till på båda och faktiskt tyckte jag att de var billiga (?) 999:- och 899:-
Kostade inte Levi's jeansen så redan för typ 5-6 år sen?
Väntar just nu på uppläggningen (kortaste var 32" och jag är en 30") men så fort jag får dem ska ni få se bilder! :)



Min beställning av Exuvianceprodukter dök ner i brevlådan igår också, prefekt!
Alltid snabb leverans!

Nu ska jag ta nya numret av danska Costume och hoppa upp i solstolen på taket och försöka få lite sol genom all dis, (när det äntligen blir 25 grader, varför då dessa moln? Jag som väntat så...).

Kommentarer :

#1: JETS

Den fina Rag&Bone klänningen du fick när du fyllde år, hur är den i storleken? Och hur kort/lång är den?

skriven
#2: Veronica

JETS: Jag fick den i strl small (min vanliga) och tycker den känns normal. Den är ca 85cm lång från axeln. Jättefin och underklänning följer med! :)

skriven
#3: JETS

Tack för svar! :) Då tar jag min vanliga strl. Perfekt med underklänningen! Jag var osäker på om den följde med och började titta så smått efter andra...

skriven
#4: Sofia

Den boken fick jag av min bror i julklapp och den är fantastisk =)

skriven

Kommentera inlägget här :