Cabin crew; arm doors, cross check and report



Hallå, hallå! Har precis gått igenom security checken, fått mig en major latte (stora lasten!) och nu väntar jag bara på take off. På väg mot Oslo! :) Måste verkligen ta mig en helt ledig dag i Oslo snart igen, denna underbara stad! Längtar verkligen tillbaka till min lägenhet ibland, 200 meter från bästa shoppinggatan; bogstadveien, 700 meter till slottsparken som är lite som Hyde Park på våren och sommaren, det kryllar av människor som fikar, solar, leker och rastar hunden, uteserveringar överallt & renodlade barer. Tillgängligheten, pulsen och möjligheterna. Varje gång stillar staden mitt modebegär, att bara få spana på och inspireras av alla snygga människor som passerar - alla med designersolisar och en it-väska, kan inte hjälpa det - men jag älskar det!

Kommentarer :

#1: kristin

Hejsan!

Jag köpte den svarta skjortan från lindex idag, super snygg:) Jag vill ha spegel smyckeskrinet från zara, dock hittar jag inte det på zara home online. Har du sett den där?

Mvh Kristin

skriven
#2: Anonym

riktigt snygg outfit!

skriven
#3: Veronica

Kristin: Vad kul att du blev nöjd med den! Vilken storlek tog du? En storlek större eller din normala? :)



Om du menar smyckeskrinet jag har bloggat om så är länken här: http://www.zarahome.com/shop/se/en/zara-home/product/Phoebe+Wardrobe+Box/72449/-1/124766/



Sååå snyggt!



Kram!



Ida: Tack snälla! :)

skriven
#4: kristin

Hej!



Jag tog en storlek större så det blev en 38:)

Vet du om det går att beställa till Sverige från Zara home?

Mvh Kristin

skriven
#5: Veronica

Kristin: Absolut! Det gör det! På deras startsida zarahome.com finns en egen flik för Sverige :)

skriven
#6: SaraWhitmore

Har frågestund på bloggen just nu!! Passa på och fråga vad du vill! :D Kram Sara <3

skriven
#7: Anonym

fin väska!

skriven
#8: kajsa

Hej!



Var med och tävla på skrh.blogg.se om att bli dagens blogg! :)



aAllt Du behöver göra är att kommentera inlägget " dagensblogg" för att vara med och tävla :)

Lycka till



// skrh.blogg.se

skriven
#9: Veronica

Anonym: Tack så jättemycket! :)

skriven

Kommentera inlägget här :