For Sale





Supersnygg basT-shirt; Classic tee w/ pocket från T by Alexander Wang i färgen Ash, storlek Small. Använd 2-3 gånger och tyvärr lite för liten för mig. I 100% modal vilket ger ett snyggt fall och är jättemjuk! Har en likadan i svart i storleken större och är väldigt nöjd med den. Köpt hos Revolveclothing.com för drygt ett och ett halvt år sen. Kommer i plastpåsen märkt Alexander Wang som jag fick med vid köpet.

Pris: 250:- eller bud.
(plus frakt i postens färdigfrankerade medium påse; 45:-)

Maila mig vid intresse eller om ni har frågor: [email protected]


SÅLD





Helt nya (med lappen kvar) skinnbyxor i skinnimitation från H&M Divided i storlek 38:a. Rejäla i skinnet, inte plastiga och har snygg passform. Tyvärr en storlek för stora för mig och har därför aldrig blivit använda.

Pris: 150:- eller bud.
(Plus frakt i postens färdigvadderade large påse (tror de går i den påsen); 65:-)

Maila mig vid intresse eller om ni har frågor:
[email protected]   

SÅLD!

Kommentera inlägget här :