In my bag



I min väska finns i princip alltid det här:

- Kalender med en massa papper i och en reklampenna jag plockat med mig från något hotellrum.
- Internetkort så att jag kan koppla upp mig lite varstans.
- Mobiltelefon.
- Nagelfil - himla irriterande om en nagel skivar sig och man fastnar i kläderna med den vassa kanten.
- Småpengar som jag aldrig orkar lägga ner i plånboken.
- Ansiktsspray från Mac. I swear to this, sprayar ansiktet varje gång jag känner mig torr och på varje flygresa. A real quick fix.
- Hårsnoddar. Man vet aldrig när det börjar regna när jag jobbar och håret blir förstört.
- Tidning. När jag väntar på färjor, flygplatser eller äter ensam på en restaurang är det bra att ha lite sällskap.
- Nycklar till jobbet och till mina tre "hem".
- Bilnycklar, firmabil och privatbil.
- Internetdosa så att jag kan kolla kontot och göra betalningar från hotellrummet.
- Lypsyl.
- Läppglans från Face och handcreme från L'Occitane ligger alltid i flightbagen för att slippa ta en ny varje gång det är dags att flyga.
- Solglasögon från Moods of Norway.
- Plånboken från Mulberry som verkligen aldrig går att stänga ordentligt pga. alla kort och kvitton.
- Kamera och laptop också såklart.

Kommentera inlägget här :