Läsarfråga!

Hejsan..
Vet du hur frakten och tullen blir om man beställer från zara home? Sen undrar jag om du kanske kunde tipsa om vackra ballerina skor? Tory burch och lanvin har vackra. Har du några favoriter när det gäller dom?
Mvh Kristin


Hej, hej! :)

Du betalar ingen tull på Zara Home eftersom varorna skickas inom Europa och det är frakfritt över 1500 SEK. Om du beställer under 1500:- räknas frakten ut vid utcheck vilket beror helt på vikten.

Angående ballerinas har du spottat mina två favoritmärken :) Jag satsar alltid på klassiska varianter när jag köper dyrt; svart, beige, guld, ormskinn eller silver är de jag skulle satsa på i vår. Jag gillar båda modellerna jättemycket, dock skulle jag satsa på fler av Lanvin-ballerinasen för att de inte är så utpräglade med märket fram som på Tory Burch, och är lättare att matcha till mer.


Dessa skulle jag vilja ha i min garderob.

Köp dem på Luisaviaroma där de är billigare, du behöver inte betala tull och erbjuder dessutom fraktfritt. Skulle storlekarna tryta finns de även hos N-A-P och MyTheresa för en lite, lite dyrare peng + frakt (ingen tull där heller).

Kram!

Kommentarer :

#1: Emma

Hej

Hur tycker du lanvin är i storlekarna?

skriven
#2: Veronica

Emma: Normala tycker jag :)

skriven

Kommentera inlägget här :