Sometimes they come back...



De här köpte jag förra gången neon och knalliga färger var en trend, typ för 4 år sen, var det ungefär det? Trots att jag aldrig använt dem har jag inte haft mage att slänga dem, för de är ju fina och någonstans i magtrakten har jag känt på mig att trenden skulle komma tillbaka och nu har den äntligen gjort det...t.o.m. skokungen Christian Louboutin har designat ett par knalliga varianter i vår.

Har precis kommit från träning med PT Erik, så jäkla jobbigt! Vi körde Coopertestet och faktiskt gick det över förväntan! Kul! :) Ska hoppa in i duschen och sen blir det lunch med brollan hemma hos mamsen och pappsen, sen en runda på stan och ikväll möter jag upp en gammal klassis för lite fredagsvin och middag. Nice! :)

Kommentarer :

#1: Marcela

Haha jaa de är ju rätt heta! :) Hoppas du får en fin fredag också.

skriven
#2: Veronica

Marcela: Tack detsamma! :)

skriven

Kommentera inlägget här :