Today I'm wearing...




Jag har velat ha en parkas länge, men hela tiden varit i valet och kvalet om jag verkligen "behöver" en, och om jag kommer att använda den så ofta så att det är värt det (läs: inte bara i sommarstugan eller de få gånger jag ägnar mig åt friluftsliv).

Men i spanien slog jag till på denna skönhet som har en vattenavvisande yta, snygga detaljer, en avtagbar quiltad innerväst och i perfekt grönbeige färg. Kom med en huva, men eftersom jag tycker det blir lite för mycket sport över det hela, plockade jag bort den direkt. Snyggare så.

Kommentarer :

#1: Hanne

Nice, den var superfin:) Fin farge har du fått også! Håper du har hatt en herlig ferie!



Klem!

skriven
#2: Veronica

Hanne: Tack! :) Ja det har varit jätteskönt! Snart dags för dig också... :) Köpte BUSen från Clarins också, inte hunnit använda den än, men den luktar i alla fall inte äckligt som BUSar kan göra :) Kram!

skriven

Kommentera inlägget här :