A long day


Äntligen är det dags att ta fram sommarkilisarna från Mr Louboutin, I absolutely love them! 

Idag har jag haft ett close-to-death-moment när ett däck höll på att trilla av bilen... Tänk om det åkt av i en sväng bland bergen och jag hade fått sladd ut över räcket och ner i fjorden hundra meter ner...hemska tanke! (det är i princip bara sådana vägar jag har kört på den här veckan) Som tur var lossnade det inte helt och jag fick hjälp av en snäll man som skruvade åt däcket igen, då han för säkerhetsskull kollade de andra däcken....och upptäckte att alla fyra däck var lösa!! Bytte däck i måndags på Dekkmann i Trondheim och uppenbarligen har de inte skruvat åt dem tillräckligt! Livsfarligt! Jajaja, jag vet allt om efterdragande av bult osv. men har aldrig varit med om att ett däck behövt skruvas åt efter att de skruvats med maskin, och definitivt inte alla fyra på en gång!! Nej, ett samtal till dekkmann imorgon står på listan!

Inte något ont som inte för något gott med sig, den gulliga servitören i restaurangen bjöd mig på gratis Crème Brûlée med färska bär till efterrätt. How sweet? :)

Nä, nu blir det en lång dusch och lite tv-tittande innan sovdags, kollar på tv3play på Superstylisten Jonas, och jag blir full i skratt, han är ju för härlig! ;D

Kommentarer :

#1: Anna

Det första låter otäckt men ville skriva att jag älskar Superstylisten Jonas, så underbar :)

skriven
#2: Sofia

Fy vad obehagligt! Såg en man i går som gjorde en rejäl smäll i backen efter att ha tappat framhjulet på cykeln i hög fart. Hur nu det egentligen gick till...

skriven
#3: Patricia

Men gud!!!! vad läskigt :(

skriven
#4: Patricia

Men gud!!!! vad läskigt :(

skriven

Kommentera inlägget här :