Dagen i korthet


Fräsch sommarparfym från Clean - Summer Escape.


Har: Jobbat, ätit middag, mailat en massa, bokat flyg och hotell framöver.
Just nu: Dricker kaffe med mjölk och väntar svar på mail.
Ska: Duscha, packa ihop mina saker och skriva önskelista (my birthday is coming up)
Humör: Nja.
Äter: Är proppmätt efter en supermegasized carbonara.
Dricker: Kaffe med mjölk.
Bästa: Att jag fick fina pioner av en kund idag, som nu står på disken i hotellreceptionen. Får köpa nya med mig hem imorgon så att de är fräscha.
Sämsta: Att Mytheresa mottagit min retur och meddelat att de inte kommer få in min storlek igen, om nu ingen returnerar sin vara. Högst troligt. Skit, skit, skit! Så nu fortsätter jakten - it sucks.
Väder: Regn, as usual?!?

Kommentarer :

#1: Sofia

Vad trist med skorna! Hoppas du kan snoka rätt på dem någon annanstans.

skriven

Kommentera inlägget här :