I'm so, so SAD right now!

Här ser ni dem, de perfekta sandalerna. De sitter perfekt, är dundersköna. otroligt snygga osv.
I could go on forever... ;) 10 out of10.




Allting går som smort tills det är dags att spänna fast vänster sandal och jag ser att spännet är TRASIGT!!! Neeeeeeeeeeej!!



Vilken otur!!!

Nu hoppas jag bara på att My Theresa kan vaska fram ett par nya 36:or, trots att de är slut enligt hemsidan...

Jag som hade sett framför mig hur jag spatserade runt med dem i helgen....

Kommentarer :

#1: JETS

Neej, vilken otur! Sånt där händer ju bara inte... Hoppas du får tag på ett par nya och hela!

skriven
#2: Sofia

Nej fy vad trist! Hoppas du får ett par nya snabbt.

skriven
#3: Veronica

JETS: Precis så tänkte jag också! Det här händer inte! Så tråkigt, för allt blir så krångligt med returnering och nybeställning, OM de nu får in dem i min storlek igen, and WHEN? Det är nästan så att de borde granska varje plagg/sko de skickar iväg för att vara på den säkra sidan...



Sofia: Ja det hoppas jag med, men jag måste först skicka tillbaka dem och de måste motta dem innan de skickar ett par nya...dvs minst 1,5 vecka i frakter, och om de inte finns i lager kanske det dröjer några veckor...wllwe så får de inte in dem alls. Det är verkligen så himla typiskt!! :(

skriven
#4: ANGELICA.BLOGG.SE ♥ TÄVLINGAR PÅGÅR!!

Sugen att vinna ett presentkort värt 900 kronor på H&MM? Det är superlätt att vara med, enda du behöver göra är att anmäla dig på sidan och sedan följer du anvisningarna.



Eller tävla direkt här: http://www.tourn.se/taevling/bloggtaevling/vinn-900-kr-presentkort-paa-hm/?rID=872



Ber om ursäkt för reklam, men vill inte att någon ska missa den här tävlingen!

skriven
#5: Johanna

Usch sånt är alltid trist, hoppas det finns fler, vart är dom köpta?



Ha en bra dag!

skriven
#6: Marina

Oj, dålig kvalité?

skriven
#7: Veronica

Johanna: Ja verkligen :( De är köpta hos mytheresa.com



Marina: Spännet verkar inte vara ihopsvetsat tillräckligt, men på den andra skon ser det jättebra ut...så slarv i produktion kanske, men trist när de kostar såpass mycket.

skriven
#8: Åsa

Hej! Har du varit inne på Tintinstyle o kollat? Dom har rea på See by Chlóe skor, bla kilklackar och väldigt snygga wedges. Jag klickade hem kilklackarna i brunt med superfina spännen över foten. Dom kommer bli favoriter i sommar!!!Kram på dej:)

skriven
#9: Veronica

Åsa: Tack för tipset, men vill ha dessa från Chloé och har spanat på dem länge, så jag gör vad jag kan för att få tag i dem! :)

skriven

Kommentera inlägget här :