Svar på tal

Signaturen Tamt om inlägget om Baby Foot:

Det här är rena lurendrejeriet och varför du tycker det är ok att "sponsra" det övergår mitt förstånd. Funkade överhuvudtaget inte alls och på hemsidan kan man nu läsa att "fötter är olika och flera behandlingar kan komma ifråga". Jag är dum som har beställt varan och du har ett ansvar för att det fungerar. Vem av oss har blivit mest lurad?



Hej du!

Vill börja med att säga att jag tycker det är jättetråkigt att behandlingen inte fungerade på dig och att du känner dig "lurad"!

Vill dock klargöra ett par saker;

I min blogg tipsar jag om saker som jag gillar och som fungerar på mig, jag är aldrig "sponsrad" och får aldrig betalt eller på något annat sätt som gagnar mig.

Jag kan naturligtvis inte ta ansvar för att produkten inte fungerar på alla, för det har jag helt logiskt sett ingen möjlighet att testa, varför mina recensioner blir helt och hållet subjektiva.  Jag tipsar er läsare i all välmening, men det är enbart ert eget beslut om ni väljer att köpa det jag tipsar om, allt annat vore dumt att tro. 

Kom jättegärna med respons på produkterna jag tipsar om, bra eller dåligt :) Men att anklaga mig för att produkten inte fungerar tillfredställande, är inte okej.

Jag har gjort behandlingen 3 ggr och för mig har det fungerat klockrent, som du ser på bilden ovan "flagnade" verkligen den "döda" huden bort. Jag gör alltid ett fotbad i ca 20 min innan jag sätter på mig "plastpåsarna" för att mjuka upp fötterna samt att jag trär vanliga strumpor över "plastpåsarna" för att gelén hela tiden ska vara i kontakt med huden.

Som sagt, det har fungerat på mig och jag känner mig inte det minsta "lurad"! 

Kommentarer :

#1: EMMA

Jag har gjort Baby Foot en gång och all död hud flagade bort på mig med, och på min karl som jag tvingade att prova :). Så jag känner mig heller inte lurad.

skriven
#2: Veronica

EMMA: Tvingade eller nja, ganska frivilligt ändå, testade min grabb också, och han flagade han med :)

skriven
#3: melinda

håller med dig, hon kan ju inte anklaga dig för det, det är ett tips, väljer man att prova är det hennes sak, (hon är nog bara sjukligt rubbad av att skylla sina misstag på andra)

skriven

Kommentera inlägget här :