Önskelista Juni




- Sandaler från Chloé, som kommer med bud innan veckans slut.
- Leopardballerinas från Tory Burch, som än så länge är slut i min storlek, men jag väntar...
- Hunterstövlar - och ja, jag har bestämt mig för Oliv!
- Large ring agenda från Louis Vuitton skulle göra det roligare att notera mina "måsten".
- Min garderob behöver piffas till med lite färg bland klänningarna och denna orange med en delikat rygg från Acne står på önskelistan.
- En gul bikini, min kompis Hanne köpte denna fina gula från Nelly's Wonderland, kanske slår jag till på en likadan. 

Kommentarer :

#1: Sofia

Är också lite sugen på de ballerinaskorna. Min garderob behöver däremot svart, har på tok för mycket färg. Fast det är ju så mycket roligare att köpa =)

skriven
#2: Veronica

Sofia: Ja svart behöver jag med... :) Men det får vänta till hösten! :)

skriven
#3: Sofia

Sant, det får vänta här med. Inte så mycket på årets inköpslista som kan köpas för min del nu så det kan hända att det blir en shoppingfri månad eller två =)

skriven
#4: EMMA

Jag har klänningen från Acne och älskar och färgen! Idag har jag faktiskt hämtat min large agenda på Louis Vuitton från "gravering" av mina initialer. Den hänger med mig till kontoret varje dag, verkligen ett bra köp.

skriven
#5: emma

snyggt plock! :)

skriven

Kommentera inlägget här :