My Hervé Léger Booties




Mina fina ankelboots i finaste skinnet med gummisula är faktiskt bekväma att gå i också, och då menar jag inte för nybörjare, men för er som är vana att gå på styltor ;)

Jag hade turen att fynda dem på The Outnet  för 449 Euro + frakt (vad jag menar med fynda förstår ni snart) på 60% rea! :) Var ju bara tvungen att slå till då ordinarie pris  låg på över 1100 Euro! Och det förstår man när man håller i dem.
A-m-a-z-i-n-g-!
Var ju dessutom ett par sådana här jag letade efter, så två flugor i en smäll!


___________________________________________________________________________________________________________________

De små kornen på golvet?? Jaha, bara från den lilla rackaren som sprider kattsand fortare än man kan räkna till tre.

Kommentarer :

#1: Sofia

Jag älskar The Outnet =) Det är svårslagna rabatter de kör med och dessutom har de grym kundservice!

skriven
#2: Laila

Hejsan! Oh, så fina de är! Men höga - visst, men snygga från alla håll. Gillar kontrasten mellan gummisulan och det mjuka skinnet. Grattis till ett bra köp! MVH Laila

skriven

Kommentera inlägget här :