Sunday




Inatt blev jag uppgraderad till en trerums svit med två badrum och terass med havet precis utanför. Inte helt min stil på möblemang, men det känns alltid lite lättare att spendera söndagskvällen ensam i ett fint rum när alla andra myser hemma i soffan med nära och kära ;)

Hade en fantastisk kväll igår med party långt in på morgontimmarna i den superfina lägenheten och idag har vi ätit bakismat på Olivia på Aker Brygge innan jag styrde bilen mot Gardermoen.

Nu ska jag beställa room service, ratta in en bra film på Pay-TV och göra kaffe latte i min helt egna lattemaskin som står ovanpå minibaren. Love.

Hoppas ni har en mysig söndag sweeties!

Kommentarer :

#1: Laila

Oh, vilket fint rum! Där hade jag också kunnat tillbringa en kväll eller två.

Om du vill så får du gärna visa hur stövletterna ser ut på, från sidan också. Är de sköna att gå i trots höjden?

skriven
#2: Veronica

Laila: Bilder och en bättre review på skorna kommer till helgen! :) Men sköna är de absolut, dock är höjden inget för nybörjare, men absolut inte illa om man är van. :)Hjälpte det något? ;)

skriven

Kommentera inlägget här :