Monday



Uppmuntrande text på min hotellvägg som jag ser det sista jag gör innan jag somnar och det första jag ser när jag vaknar.
//Encouraging text on my hotel wall which is the last thing I see before I go to bed and the first thing I see in the morning.//

Under kvällen har jag suttit på en mysig restaurang, ätit en god middag, sippat på en latte samtidigt som jag knåpat med en översättning från svenska till engelska.
//I've spent my evening at a cosy restuaurant, eating a delicious dinner, sipped on a latte and at the same time translated a text from Swedish to English.//



Det börjar verkligen märkas nu att jag inte har spenderat en vecka utomlands den här hösten som jag brukar göra, så nu åker den på, BUSen från Clarins som ger en fin, lite lätt gyllene färg för blekfisar som mig! ;)
//You can really tell that I haven't spent a week in the sun this autumn as I usually do, so now it's time to put on some self tanning from Clarins which gives a nice golden tone for pale people like me! ;)//

Kommentarer :

#1: Sofia

Har hört mycket bra om BUSen, måste testas i vinter!

skriven

Kommentera inlägget här :