Läsarfråga!

Ville höra lite vad du tycker om louis vuitton vernis amarante väskan?? och den lilla chloe elsie väskan??

MVH Kristin




Hej Kristin!

Färgen Amarante på Louis Vuittons Vernis väskor tycker jag är jättesnygg! Helt klart en väska/färg för hösten 2011, och 2012, men frågan är för hur länge? Denna väskan skulle jag satsa på om jag redan hade de vanliga "klassikerna" i min garderob eller vet med mig att det är min favoritfärg och att jag kommer använda den även om inte färgen är lika "het" längre. Men skulle jag välja att lägga pengarna på en Amarante-färg skulle jag lägga dem på Melrose Avenue-modellen. Himla fin och lite doktorslås sådär.

Den lilla Chloé Elsie väskan kan jämföras med den lilla Chanel väskan, som i min smak blir alldeles för liten. Jättefin väska, men föredrar medium framför small.

Kommentera inlägget här :