Up and running

Nu ska jag alldeles strax ge mig ut på presentjakt till lilla nyfödda kusinbarnet.
Sen blir det lunch och fika hos just ovanstående och på kvällen blir det stort släktkalas på min andra hälfts sida. Puh!
Kameran ska jag hinna hämta också...
Förresten har jag hittat ett par silverjeans som jag kanske ska slå till på... Show you tomorrow!

Ha en superlördag finisar! ♥


Btw, ni som läser och håller till i Oslo, finns det någon där som sular om Louboutinskor med originalsulan, eller är det bara Stockholm som gäller?
Please help! :)

Kommentarer :

#1: EMMA

Originalsulan tror jag inte men om du vill ha röda gummisulor finns det en skomakare i Oslo som har det..

skriven
#2: Veronica

Emma: Har du testat gummisulorna? Var de bra? Känns lite synd att klacka om med annat, men onödigt att åka till Sthlm bara för det...

skriven

Kommentera inlägget här :