Just Fresh

Har precis kommit hem efter morgonens PT-pass och ska precis hugga tänderna i frukosten medan jag tänkte visa er mitt nya torrshampo. Vad jag äter? Två FinnCrisp med rökt skinka och två kokta ägg. Dryck? Vatten.



Jag är en sucker för torrshampon och använder det hela tiden! Ni vet ju vid det här laget att jag bara tvättar håret max 1 gång i veckan, och såklart att det inte håller sig superfräscht hela tiden, men ärligt you'd be surprised hur bra det ändå skulle kännas när ni kommit över dag tre utan tvätt och fräschar upp med torrshampo! :)

Hursom är det alltid kul när det dyker upp något bra på marknaden som jag inte testat förut och som fått riktigt bra recensioner - jag letar alltid efter en bättre produkt! Och här tror jag att vi börjar närma oss vad jag vill ha av ett torrshampo - lent, mjukt, fräscht hår som doftar gott igen - inte ett torrshampo som samtidigt verkar som en stylingprodukt och gör håret strävt, dammigt och svårkammat dagen efter. Stylingprodukter har jag tillräckligt av ändå.  

Bara det inte strular med spraymunstycket nu, för då blir det tack och hej direkt - orkar inte med produkter som cloggar igen och som måste rengöras osv. Vilket faktiskt är rätt vanligt då det kommer till torrshampon.

Kevin.Murphy - Fresh.Hair - Upp.till.bevis.säger.jag.bara.



Flaskan innehåller 250ml och kostar 249:-

Kommentarer :

#1: Hanna

Vilken är den bästa du provat hittills? :) är på jakt!

skriven
#2: Veronica

Hanna: Den bästa hittills är Kisby, tycker jag. Dock blir den aningens dammig i mitt mörka hår så det gäller att borsta ur ordentligt. :)

skriven

Kommentera inlägget här :