Snapshots







Några klick från min helg.

Idag startade dagen med en utlovad brunch - Croque Monsieur - mums! Och för att bli av med de 1000+ kalorier en sådan restaurangmacka innehåller ;) var det bara att hoppa i träningskläderna och köra ett pass NTC.

I eftermiddag är vi bjudna på vad jag tror (?) kommer bli den sista påskmiddagen (jag hoppas på prinskorv, hehe, nästan lika gott som ostbågar ;P) - samtidigt som jag njuter av min sista vecka av semester (jo, det är sant, är ledig hela denna vecka också!).


Coming up:


Review på mitt test av JAN MARINI's hudvård - det har gått ca 10 veckor sedan jag började med produkterna och nu är jag redo att ge er ett utlåtande!

Mitt absoluta favoritpuder ska avslöjas - och då menar jag verkligen FAVORITE of all times.

Min bloppis fortsätter - och lagom till vårvärmen (som är utlovad denna vecka) ska ni få chansen att ropa hem ett par sprillans nya, svarta ballerinas med nitar från Jimmy Choo for H&M-kollektionen.
Förresten är min DKNY-väska uppe till salu igen på grund av en oseriös köpare (grrr!!) - ni finner den HÄR!

Ett gäng outfits kommer också i vanlig ordning!


So, stay tuned ;)

Kommentarer :

#1: karin

Yaaay! Längtar efter puder-inlägget och Jan Marini-recensionen.

skriven
#2: lisa

ser ut som en bra helg ;)

skriven
#3: Sofia

Så trist med oseriösa köpare, har haft flera stycken jag med.

skriven

Kommentera inlägget här :