Make each day count



A bit shallow perhaps, but what I'm trying to tell you is to live fully and appreciate life here and now. We all have a lot of dreams and wishes, but if we're always striving without stopping we'll never see the beauty of what's right now. I'm not telling you to settle for less (because I can't, for sure!) but while reaching your goals - have a panoramic view.


Har avslutat veckans sista träningspass - nu är det äntligen helg! :) Även om min semester kunnat vara en vecka till, så känns det ändå skönt att komma tillbaka till jobbet och rutiner igen. Jag ska krama ur det sista ur den här ledigheten, ladda om och invänta flera roliga saker som kommer hända framöver! :) Wiie! 

Under dagen kommer jag bjussa på SPF-tips, new ins, snyggaste väskan i orange ostrich - som faktiskt inte gör ett superstort hål i plånboken, Emma kommer att få tips på "dataväskor" till sin kille och en dagens outfit får ni ju as usual!


Trevlig fredag på er - och kom ihåg - NJUT! :)

Kommentarer :

#1: Kristin

Vad kul det är att du uppdaterar så mycket nu! :) Efter ett par dagars stressande ligger jag efter i bloggläsandet och inser att jag har en hel sida med härlig läsning och inspo att ta igen. Gillar't! :)

skriven

Kommentera inlägget här :