Goodiebag

Efter en mysig dag i Oslo, med både fika och lunch, har jag nu kommit hem and catching up med mamma över en kaffe :)

Antar att ni är nyfikna på goodiebagen från YSL? ;)

Kan säga att jag är mer än nöjd, den innehöll en massa godsaker; favoriter som redan finns i min sminkväska blandat med nyheter.



- Rouge pur couture golden lustre No 105. Läppstift i en guldigare variant med lyster som är en nyhet hos YSL. Gillar finishen jättemycket då den ger lite färg samtidigt som den skimrar och mjukar upp läpparna, den ger alltså inte ett lika täckande resultat som ett riktigt läppstift och passar jättebra i sommar!

- Touche Éclat No 2. Allas vår favorit, behöver ingen närmare presentation - jag älskar den!

- Mascara volume effet faux cils shocking. Precis denna hade jag tänkt köpa själv för att testa, jag har ju densamma fast inte shocking. Just denna bygger extra mycket och ger extra svarta fransar - I like.

- Parisienne EDT. Fräsch doft med toner av tranbär, lilja och mysk. Kommer definitivt användas - brukar tycka det är svårt att få dofter, men denna var jättegod!

- Beauté No 10. YSL's nya läppstiftsglans med applikator är lika flytande som ett gloss men ger lika mycket färg som ett läppstift. Den här ger mig härligt bäriga hallonröda läppar!

Tack YSL!

Kommentarer :

#1: So Glam

Oh ... !



Elsker parfymen :)

skriven
#2: Laila

Wow, ingen dålig goodiebag du fick! Så kul! Blir nyfiken på läppstiftsglanset så det måste jag leta upp och prova.

skriven
#3: JETS

Det var ingen dålig goodiebag! Ser fram emot att höra vad du tycker om shocking mascaran.

skriven
#4: Anonym

Ingen dålig goodiebag ;)

skriven
#5: Annika Soulcityguide

Jag har jättesvårt att hitta parfymer som passar men just Parisienne funkar superbra på mig. Love it!

skriven

Kommentera inlägget här :