Today's Pic(k)'s



Dagen har varit full av småpyssel hit och dit. Startade med PT-träning i morse, svarat på mail, ätit lunch med mami och papi, varit till veterinären för att lämna Salo till kremering :/, tagit en shoppingrunda, druckit lite vin på after work och ätit middag med vänner.  Nu ligger jag nerbäddad (redan!) för imorgon väntar 40-års fest med start redan kl ett!

Idag färgchockade jag med den ärmlösa skjortan till urtvättade, slitna, svarta jeans, spikey Louboutin och en donut på toppen.

Kommentarer :

#1: Vivi

hej! vad är det för donut du använder? har själv köpt en från glitter men som inte alls fungerar då jag har lite längre hår. kram!

skriven
#2: Sofia

Gillar verkligen den toppen!

skriven
#3: Veronica

Vivi: jag snurrar bara det överblivna håret runt knuten och fäster med spännen. Man kan ju pilla lite så att inte det håret syns heller om man inte vill... En tutorial på det? :)

Jag använder också Glittters donut, såg att den fanns i tre storlekar och jag har medium, men har du jättelångt hår kanske den största är bäst. :) kram!!



Sofia: tack! :)

skriven

Kommentera inlägget här :