Beauty update



Alla dessa produkter från Jan Marini ska jag nu frossa i!
Testade rengöringen och ögonkrämen ikväll och sen ska jag sakteliga gå över till krämerna i takt med att mina Exuvianceprodukter tar slut. Ska bli himla kul att prova något nytt eftersom jag har kört på Exuviance de senaste 3-4 åren (!) för att se om det är bättre, annars byter jag tillbaka! :) Ett minus dock med Jan Marinis produkter är priset, så vi får hoppas de gör underverk ;)

Det är otroligt sällan jag experimenterar med min hud, hittar jag något som fungerar kör jag på det, men nu har jag hört flera personer säga att Jan Marini är jättebra, så okej tänkte jag, vi provar. Man måste ju hänga med i utvecklingen, bättre och mer effektiva produkter än gamla  trotjänare landar varje dag i butíker världen över.


Kommentera inlägget här :