Better pics of my new YSL Tribute Sandals








Mina fiiiiina fiiiiina sandaler!
Och matchar gör de med min YSL clutch i black patent också! ;)
Är supernöjd med dem, och faktiskt kan jag rekommendera dem till er med lite bredare fötter, som exempelvis har svårt att komma i Louboutin's, för dessa är inte alls lika smala! Och real comfy även vid första användandet (som gjordes på svullna fötter i Dubai och efter en hel dags traskande fick de följa med ut en sen natt, och galant gick det!) 


Äntligen helg!
Vaknat för en timme sen - JVM-hockey till fem i morse - oundvikligt är ordet vad gäller hockeyn ;) Sista knuffen i sidan kom vid 05:14: "De vann! I sudden! Vilken j-vla match! Fy f-n vad roligt för dem! Fatta, det är 31 år sen juniorlaget vann i JVM - treeeetttttiooooeeeennn!!!"

Oh well, nu ska jag på middag hemma hos mamma och pappa och ikväll ska vi iväg tillsammans med vänner och se "The girl with the dragon tattoo". Äntligen! Jag ser fram emot en sjuhelsikes påkostad rulle - dvs. bättre effekter, skådisar, scener och omgivningar - storyn är ju fortfarande densamma! Efteråt väntar middag and then we take it from there!

Trevlig fredag och trettondag på er! :)

Kommentarer :

#1: Maja

Åh så fina! Köpte du dem i Dubai? :-)

skriven
#2: Sofia K

Jag är bara liiite avis på dem! ;) Klämde på ett par i beige/grå i Vietnam för ett par månader sen men hade köpt alldeles för många skor redan.. :) Jättefina!

Kram

skriven
#3: JETS

De är sååå fina!!

skriven

Kommentera inlägget här :