Bortglömda & kasserade skor



Längesen jag använde dessa pumps från Zara  - måste rotas fram då de ju faktiskt är DÖsnygga för att uttrycka det milt - hade jag vetat att de skulle bli ett par favoriter hade jag slagit till på Stella McCartney's varianter direkt innan de blev slutsålda... Samma sak var det med mina sandaler à la Gucci som jag har slitit på i flera år och som jag älskar - hade jag vetat det innan hur använda de skulle bli hade jag pungat ut de 7-8000:- de hade kostat så hade jag kanske inte behövt kassera dem nu...



Oh well, ser ni dem på Ebay i strl 36, hojta till är ni snälla! ;)

Kommentarer :

#1: Sandra

Hej, måste bara fråga varifrån den snygga orangea väskan kommer ifrån :) mvh

skriven
#2: Veronica

Sandra: den kommer från bozzini och jag har haft den i många år, men det finns säkert likvärdiga att få tag på! :)

skriven

Kommentera inlägget här :