Mina resterande dunderköp under 2011

Gjorde så otroligt många bra köp/investeringar ;) under 2011 och fick så många fina presenter att jag bara måste summera året som gått! So here we go! :)


Perfekta vardagströjan från Stella McCartney.



 Brogue boots från Tommy Hilfiger.



Den superfina coyotepälsen från Garthus.



Heels från Hervé Léger.



Ballerinas från Tory Burch.



Iphonefodral från Louis Vuitton.



Armbandet från Hermès fick jag av pojkvännen och det har används flitigast av alla mina smycken under året.



Skinnbyxorna från Zara som är supermjuka och i perfekt längd - som jag har letat!




Acneklänninge fick jag i födelsedagspresent av brorsan och jag har använt den massor! Supersnygg färg!




Sjalen med stjärnor från Beck Söndergaard.





Nya solisar från Rayban, Max Mara och Persol.



Chloé-sandalerna blev till slut de sandaler som användes mest under 2011.




De beigea Lanvin-ballerinasen tillsammans med de guldiga som jag fick i födelsedagspresent av brorsan.



Långklänningen från Accessorize fick pryda bl.a midsommar och många andra sommardagar!



Den vita kavajen från H&M Trend sitter som ett smäck!



Den kabelstickade klänningen från Rag & Bone som jag fick i födelsedagspresent.



Jackan från Parajumpers och de glittriga Louboutinsen som jag fick i julklapp!


Kommentarer :

#1: Andres

Din kille måste vara lycklig... du är såååå snygg och har sjukt bra smak... nice combo

skriven
#2: Sofia

Klänningen från Accessorize är verkligen ett lyckat köp för mig med! Får tacka dig för den inspirationen =)

skriven
#3: Maja

Gud va mycket fint! Klänningen från Acne är to die for!

skriven
#4: Elin Kling

MEN herregud vad massa snygga saker!!!

skriven
#5: Laila

You lucky girl!!

skriven
#6: Anna

Fina saker! Var köpte du Beck Söndergraad sjalen?? :)

skriven
#7: Veronica

Tack snälla ni! :)

skriven
#8: Veronica

Anna: sjalen köpte jag i en liten butik utanför Bergen i Norge :) men googla så hittar du den säkert online! :) min färg heter grizzly :) lycka till!

skriven
#9: Anna

Tack!! :)

skriven
#10: Sophie

Vilka fantastiska köp. Kan ta denna lista och använda som önskelista vilken dag som helst!

skriven

Kommentera inlägget här :