New Face Cream

På vintern blir min hy extra torr, samtidigt som jag har en blandhy i botten. Det gör att jag blir yttorr, vilket täpper igen porer och jag får små vita prickar (milier) på kinderna och svarta pormaskar på näsan - SÅ, jag har hört massor av bra saker om den här cremen från Jan Marini från flera med samma "problem" som jag och nu tänkte jag göra slag i saken och testa den! Den ska vara väldigt återfuktande, samtidigt som den renar på djupet, motverkar orenheter, tilltäppta porer och exfolierar döda hudceller.


I'll let you know how it works!

Någon av er läsare som testat Jan Marini?

Kommentarer :

#1: Mia

Hej!

Jag undrar om du kan hjälpa mig? Jag tänkte beställa Chloe sandalerna som du också har. Hur är de i storlek? Ska jag gå upp eller ner i storlek eller stämmer det med sin vanliga? Tack för bra blogg!!

Med vänlig hälsning, Mia

skriven
#2: Johanna

Mia, vart har du hittat sandalerna??? Har letat som en tok sen förra året och bara MÅSTE ha dom!!

skriven
#3: Veronica

Mia: Jag har min normala storlek! :) Lycka till! :)

skriven
#4: Mia

Hej!

De finns på en sida som är www.yoox.com. Hoppas du hittar dem!

Tack för svar!

skriven
#5: Johanna

Tusen tack Mia. Mitt hopp växte ända till jag hittade dem och de var slut i min storlek :(



Veronica, jag ser fram emot recensionen av krämen, har precis likadan hy med yttorrhet och milier. Testat Dermalogica i 3 år men får inte resultatet jag vill så kul med tips på nytt!



MVH Johanna

skriven

Kommentera inlägget här :