Delivery

Äntligen fredag!
Idag ska jag hämta ut paket, ett har redan kommit med bud, som jag tänkte visa er nu :), sen ska jag köpa nagellack (och måla, mina naglar behöver manikyr badly, I assure you) - har spanat in ett som ser supersnyggt ut men är osäker på om det kommit ut i butik än, luncha, fika och ha en superskön och lugn fredagskväll! Vad ska ni göra? :)

Hursomhelst kom denna svarta box till mig under veckan, and of course it's from Net-a-Porter! :) Och jag tror många av er redan gissat vad som göms i den...






Oh yes, you guessed right! :)
Slog till på en bikini från Missoni! Har velat ha en så himla länge och när jag skulle klicka hem en förra året var de slut i min storlek :( Det må vara Januari fortfarande, men nu tas inga risker att bli utan i år igen ;) Om inte annat kan den få hänga framme som inspiration så länge (bikinin blir ju såå mycket snyggare med en tränad mage, hoho) och tittar man på den tillräckligt ofta så kanske det leder till dåligt samvete och fler magövningar under våren ;) I'll let you know if it works ;D Haha!



Älskar den!
Är alltid lite skeptisk mot trekantbikinis som inte har någon padding i sig alls, men denna har på något mirakulöst sätt lyckats få till skärningen runt brösten snyggt så de inte ser det minsta hängiga ut (jo, faktiskt, jag har inte hängbröst - om ni ursäktar ordvalet, men i bikinis kan vems som helst bröst se hängiga ut eller behöva lite omformning). Dock var jag i valet och kvalet gällande storleken, normalt sett drar jag en medium på toppen och small på trosan, men här var det samma storlek på båda, vilket gjorde det svårare, jag ville ju inte ha för liten kupa, men heller inte säckiga trosor. Det slutade iaf med att jag valde den större storleken, dvs IT44 (Medium), och faktiskt satt den perfekt över både bröst och rumpa! Trosan är ganska liten i sig (brazilian style), och justerar bredden gör man ju bara med knytbanden i sidan. Är ni sugna på att beställa en likadan så skulle jag säga att trosan i IT44 motsvarar 36/38 och toppen ca 75C (jag har 65D, men kupstorleken blir ungefär densamma) drar ni 80C eller över skulle jag nog gå upp en storlek, och har ni 70-75B skulle jag gå ner en storlek.

Passade även på att klicka hem lite Hanky Pankys på rean, fick dem för lite under hundringen styck, och alla i färger jag inte hade sedan tidigare. Kap!

Kommentarer :

#1: Terés

Så snygg Vera, love it!! Puss

skriven
#2: Julia

Så himla fin! xx

skriven

Kommentera inlägget här :