Alive

 
Pga att jag inte lyckas få till blogg-appen (why?) så har det blivit dåligt med bloggande sista dagarna - bloggar i regel från min Ipad eller Iphone och sen den nya blogg.se-sidan kommit verkar inte appen ha hängt med...fler än mig som har samma problem? Ska försöka kicka igång min gamla laptop...
 
Senaste dagarna har jag hunnit med en middag i solen på Aker Brygge, jobbat lite, fått paket - show you later, festat, ätit en ny (fantastiskt god) tre-rätters igår med vänner, spanat in EM-finalen, startade dagen idag med en 1,5 timmes facial, ätit en god lunch och shoppat ett armband från Opera & Co. Semestern har börjat pretty good, även om vädret kunde ha varit mycket bättre. :)

Kommentarer :

#1: Maja

Jag har också haft problem med appen, har inte kunnat logga in på den på flera veckor.. :-/

skriven
#2: karin

Också haft problem, verkar inte funka.. :/

skriven
#3: lisa

Ja det är en hel del problem, appen funkar inte här heller! Roligt att höra av dig på bloggen igen :)

kram

skriven

Kommentera inlägget här :