Caviar Manicure



Idag har jag testat sommarens coolaste naglar - caviar! Vilken partyhöjare!




Började med att måla 2 lager med svart nagellack (det står ett lager och sen ett till för att fylla på med pärlor - jag gjorde alltså totalt 3 lager för att få den där becksvarta känslan i botten).


 

Målade ett till lager med det svart och strösslade caviar pearls över nageln direkt innan det torkade. Skakade av överflödet ocg tryckte försiktigt med fingret över pärlorna för att de skulle fästa bättre och jämna ut ytan.




Tadaa! Någon mer än jag som blir sugen på riktig kaviar? ;)



Resultatet blev supersnyggt och jag är sugen på att testa fler färger! :)


Caviar Manicure hittar ni HÄR

Kommentarer :

#1: Branka

Vad snyggt! Har tänkt att det skulle vara spännade att prova, men inte tagit tag i det, men nu tror jag att jag nog måste göra det!

skriven
#2: Anna

Riktigt kul med lite nytt gällande naglarna. Tyvärr tror jag att jag hade gått o pillat av det... Mailade med Vincci förresten på deras facebook ang. luggage mini från Celiné. Verkade som de skulle få in mer nästa vecka, de svarade inte på om de hade den färgkombination som du har på din väska. Kanske får prova ringa dit istället på måndag. Kanske många som bara mailar o aldrig köper. Åh svart eller din, svart eller din. Får se vad de säger och vilken hjärtat bankar hårdast för. Kram!

skriven
#3: Veronica

Anna: Att ringa är säkert alltid bäst :) min färgkombination vet jag att de inte har tyvärr :( men de andra är ju jättefina de också! :)

skriven
#4: karin

Riktigt riktigt coolt!

skriven
#5: Sofia

Rätt tufft! Kanske skulle testa det =)

skriven
#6: Annika Soulcityguide

Supercoolt!

skriven
#7: Kristin

ja jäklarns vad snyggt!! :) Hur är hållbarheten på det?

Svar: Skulle säga att det är ca 2 dagar - håller längre, men den snygga finishen försvinner mer och mer efter 2 dagar :)
Veronica

skriven
#8: Maja

Helt galet snyggt! Blir sugen på att testa :-)

skriven

Kommentera inlägget här :