Current/Elliot



Mina nya vita jeans kommer från Current/Elliot och är perfekta för oss kortisar som vill ha ankelkorta jeans utan att behöva lägga upp dem, sitter snyggt och kommer helt klart bli favoriter i sommar.

Kom hem sent inatt från Oslo (efter 3) och det hade redan börjat ljusna - underbart - och som den nattmänniska jag är älskar jag sommarnätter! Något magiskt över det om ni frågar mig! Himlen blir ljusare, daggen lägger sig och det doftar av syrén och sommarblommor i luften. Summer feelings big time!! :) Och apropå det - jag startar semestern nästa torsdag - yey! :D

Efter en rejäl sovmorgon (12!) ska jag nu hoppa i löparskorna och springa ett par varv - sen ska jag hämta ut paket! :) Vad får ni se sen (måste hitta laddaren till min kamera också... så ni slipper få crappy iphonebilder)! :)

Happy Friday!

Kommentera inlägget här :