Vincci

Vincci kan jämföras med Eger Höyer Luxury i Oslo och radar upp märken som Céline, Balenciaga, Louboutin, Isabel Marant, Stella McCartney och YSL för att nämna några. Svårt att inte gå bananas där inne, men som tur är känner jag att jag är relativt rustad när det kommer till klackar och väskor för i sommar...eller nja, på rean kanske ;) Det är alltså något annat som gömmer sig i min påse ;)
Hursom, har ni vägarna förbi eller en anledning att besöka Bergen, hoppa in! OCH för er som letar Céline-väskor, skickar de gärna! Bra va? :) Spana in deras Facebooksida; Vincci Bergen för att hålla er uppdaterade på nyheter!

Kommentarer :

#1: Anna

Åh det kliaaaar verkligen i fingrarna när det gäller inköp av en väska från Celine! Vad ligger din modell på i pris? Har läst 19' nånstans? Den är uuuuuunderbar! Kramkram

skriven
#2: Veronica

Anna: Min trefärgade modell är några tusenlappar dyrare än den vanliga. Jag betalade 1800 euro när jag köpte den från the Corner Berlin. Dock, om jag inte kommer ihåg fel så tror jag priset i Norge ligger på ca 15-160000 vilket blir ca 18-190000 svenska :) priset ökar ju stadigt på dem så det är läge att slå till i tid och när det finns - möter stadigt människor i butiker eller på stan som utbrister - åh din väska är så fin, jag står på väntelista för en sån! - så det verkar vara rätt så vanligt. Kram!!

skriven

Kommentera inlägget här :