April Wishes



- Kavaj utan slag. Denna från H&M är fin OCH billig.
- Sommardoft: Calvin Klein Sheer Beauty.
- Nagellacksduo YSL. Den gröna är grymt snygg, men vad jag ska göra med den bruna vete tusan.
- Premiärklänning (?) från By Malene Birger på invigningen av grabbens nya projekt.
- Solglasögon från Gucci i den perfekta modellen.
- Bälte från Isabel Marant. Enkelt och nätt.
- Ring med röd/rosa sten YSL, gillar ju min blå så himla mycket!
- Nude/beige/camel-färgad väska; Proenza Schouler, Balenciaga eller Céline står på min lista.
- Mitt Hermès Clic H armband ska förhoppningsvis vara färdigreparerat under april månad...Miss it!
- Turkosa mockapumps i modellen Bianca från herr Louboutin skulle krydda min sommar.

Kommentarer :

#1: Sassäh ᵔᴥᵔ

Hallojs kära du! :) Hoppas du får en underbar onsdag. Lust att eventuellt göra ett bloglovinbyte? :):) KRAM.

nojjz.blogg.se

skriven
#2: Anonym

Skärpet är en favorit som används flitigt :) Ha en fin dag!

skriven
#3: EMMA

Kommentaren ovan är från mig, vet inte vad som hände :)

skriven
#4: Annika Soulcityguide

Sv: Åh tack snälla Veronica för att du hjälper mig:D

Jag tror jag ska ligga lite lågt med Marant-bootsen just nu. Men man vet aldrig... om jag råkar springa rakt på dem så kanske det är meningen att jag ska ha dem ändå;)

Kram o ha en fin dag!

skriven
#5: Lisa

Så mycket snyggt! Älskar färgen på skorna :)



Snart får du sätta ihop en mamma outfit till mig, alltid lika roligt att se vad du matchar ihop för snyggt!

skriven
#6: Veronica

Emma: Ja, det förstår jag! Detsamma! :)



Annika: Så lite så :) Hoppas du blir supernöjd med Rag&Bone's :D



Lisa: Oj vad kul! Inkluderat mamma-mage och allt? :)

skriven
#7: Karin

Superfina plagg!

skriven
#8: DIANA ÖSTERBERG

God morgon! allt bra med dig idag? :)

skriven
#9: Isacs Mamma

Vad fina! väskorna skulle jag då inte tacka nej till <3

skriven
#10: Sandra

vilken fin blogg du har!



behöver hjälp med din röst på min son som deltar i en tävling, snälla vore så evigt tacksam. Gå in på länken till mitt inlägg för att rösta på min son!



du blir länkad på min blogg efter du gjort det, vore evigt tacksam för din hjälp, kram!

http://sandracederbom.blogg.se/2012/march/det-vore-sa-himla-snallt-med-din-hjalp.html

skriven
#11: Johanna och Sara

fin blogg! :)



Vill tipsa om att vi nu ger bort en av våra TAVLOR!



var med i vår tävling där vinnaren får en tavla samt en publicering på vår blogg. Gå in på:

http://geminaarts.blogg.se/2012/march/vinn-en-tavla.html



om du inte gillar reklam ber vi om ursäkt!

skriven
#12: Annika

Fin blogg :)

skriven
#13: Victoria - Foto och Vardagen

Svara gärna på frågorna i mina senaste inlägg :)

Hoppas du får en finfin dag :D

skriven
#14: So Glam

Det var mye flott !! Ja, takk til alt sammen :)

skriven
#15: Yasmine

nice :)

skriven

Kommentera inlägget här :