Just another post about Marni for H&M

Om lite mindre än två timmar släpps den beryktade Marnikollektionen för H&M och det finns i mina ögon två guldkorn som jag skulle lägga vantarna på om jag har möjlighet (får se om jag hinner spana in kollektionen här i Bergen innan flyget går).



Träklackarna och den prickiga klänningen!

Vilka är era favoriter ur kollektionen? Gillar ni eller bojkottar ni? 


Idag väntar som sagt flyg hem, men först ett stopp i Oslo för vaxning och AHA-syre peeling - can't wait! Silkesmjuka ben och glowing skin - hello! :)

Hoppas ni alla har en fantastisk torsdag - snart helg! ;)

Och tack för alla fina kommentarer - ni är bäst! :) //Thanks for all your lovely comments - you're the best! :)

Kommentarer :

#1: Lisa

skriven
#2: Emma

Hej

Älskar ditt inlägg nedan med inspiration för hur en mäklare skall klä sig.

Jag skulle också vilja ha liknande hjälp inspiration. Jobbar på ett byggföretag där jag mestadels sitter på kontoret med inköp men det händer ändå titt som tätt att jag måste åka ut på olika möten på byggarbetsplatserna. Är en ganska liten tjej i denna bransch (både till ålder, 26 år och längd 1.58) vilket gör att jag hade behövt få lite hjälp och inspiration till lite jobboutfits som hjälper mig att få lite pondus bland alla de stora männen i vår bransch, utan att bli för utstickande, eller dressad. Kan dock inte har för "fina" kläder då jag ibland som sagt behöver åka ut och ta lite mått osv. Varför det inte fungerar med högklackat eller kostymbyxor, inte heller med för mycket opraktiskt accessoarer. Just nu blir det mest bara ett par bekväma jeans och en tröja och ett par låga skor, vilket är så tråkigt så man spyr på det.

Tack för hjälpen!



Kram

Emma

skriven
#3: Lisa

Hoppas vädret inte strular, min sambo ska med flyga hem ifrån Oslo idag.



Vilken läcker klänning :)

skriven
#4: Maja

Grymt snygga skor!

skriven
#5: Annika

Sv: Tack för att du håller tummarna :)

skriven
#6: Sofia

Jag gillar skorna ovan och halsbanden men jag är inget fan av de här samarbetskollektionerna överlag så det blir inget köp för min del.

skriven
#7: Veronica

Emma: kul att du gillade inlägget! Stilinspiration coming up! :) kram!

skriven

Kommentera inlägget här :