Last month

Kommentarer :

#1: Lisa

Snygga och inspirerande bilder!

skriven
#2: Lisa

Vilka härliga bilder :) Man blir verkligen inspirerad av alla härliga färger.



P.s Jag kan inte sluta titta på din blåa ring, den är så läcker! Helt rätt val av färg!

skriven
#3: Anonym

Så snyggt!

skriven
#4: Stina

Hej!

Jag behöver verkligen din stilkunskap till hjälp!

Jag inspireras alltid av din blogg och önskar jag kunde ha både din kropp, dina väskor, dina skor(!) och hela garderob :)

Själv jobbar jag som fastighetsmäklare. Ett yrke där man behöver se rätt "proper" ut. Jag är själv bara 25 och vill inte riktigt klä mig som 40 eller klä mig i kavaj varje dag utan försöker klä mig lite roligare. Men just nu är inspirationen på noll! =(

Det svåraste just nu som ger mig ångest varje dag är skor och byxor! Nu på våren vill jag gärna ha jeans, tighta stuprör, även om chefen inte riktigt gillar jeans. Men nu när det går mot vår tycker jag det är supersvårt med skor. Man vill inte ha bootsen, kan inte ha converse och det är för tidigt för pumps/ballerina. Sen kommer det ju också dagar då det är lite kyligare eller regnar. Vilka skor ska man ha till?

Blir en väldigt lång utläggning men jag behöver verkligen hjälp! har du några grymma stiltips? Kanske även för klädsel till oss mäklare?

Vore guld med tips!

/Stina =)

skriven
#5: Joanna

Ja nu jäklar kör vi! tack snälla, din gröna skjorta e inte så dum den heller! ;) Kram JF

skriven
#6: Marie

:)

Ja det är ju bra mycket roligare att tänka på vår och sommarkläder än kommande förlossning!



Kram Marie

skriven
#7: Simone

Thanks for your comment! Your blog is great!! I will be back for your newest posts!!



Kisses form Austria,

Simone

skriven
#8: E L I N F E L I C I A S

härliga och inspirerande bilder :D

skriven
#9: angelica

åh men tack! & jag måste få slänga in en kommentar och säga att du är hur fin som helst!



Kram o ha en fin kväll!

skriven
#10: lucia

loving all!!!



www.aroundlucia.com

www.aroundlucia.com

skriven
#11: FRIDABLOGGAR.SE

Härliga bilder! Acneblusen är underbar! Kramis

skriven
#12: jenlen

så många fina bilder, gillar färgen på skjortan längst ned.

skriven
#13: - pouline △

sv: Ja verkligen! Är faktiskt på jakt efter en fin brun för vardagssotning, ska lätt spana in ghetto, ser perfekt ut på hemsidan iaf! :)

skriven
#14: Veronica

Lisa: Tack! :)



Lisa: Tack! :) Ja jag blev mycket mer nöjd med färgen än vad jag trodde att jag skulle bli! :)



Karin: Tack snälla! :)



Stina: I'm overwhelmed!! Tack snälla söta rara!! :D Stiltips coming up! :)



Joanna: Hihi! Tack! :) Kram!



Marie: Ja :) Men snart är det över! :) Kram!



Simone! Thanks sweetie! :) You're more than welcome! :)



ElinFelicias: Tack snälla! :)



Angelica: Men tack snälla söta du!! :) Kram!



Lucia: Thanks! Glad you like it! :)



Frida: Tack! Ja den är verkligen det! :) Kram kram! :)



Jenlen: Tack snälla! Ja färgen är superhärlig! :)



Pouline: Kul! :) Hoppas du gillar den! :)



skriven
#15: Sofia

Mycket färg där, det gillas!

skriven

Kommentera inlägget här :