My clothing rack

Mitt allra bästa tips för att få ordning på vårgarderoben och alltid ha inspiration till vad man ska sätta på sig, är att göra en clothing rack, där man hänger alla härliga vårplagg som man har i sin garderob.
Väl hängandes där blir det enkelt att se vad man saknar, kanske en ljus kavaj, en färgklick eller något i denim. Skriv en lista på vad som behövs  så slipper du impulsshoppa och vet vad du är ute efter redan när du kliver in i butiken.
Addera väskor, skor och accessoarer i närheten av racken så du har allt samlat på ett och samma ställe.



Min rack är prydd med vitt, pasteller som mint, aprikos & hallon, färgklickar som orange, äppelgrönt & kobolt, denim, metallic och mönstrat à la D&G. 
Den kommer lösa mina flesta klädknipor framöver - for sure.

Jag har naturligtvis också en shoppinglista... och på den står det silver, gult och en kavaj utan slag.

Let the spring begin! :)

Kommentarer :

#1: simone

Åh, snygga kläder!

skriven
#2: Lisa

Vilken härligt färgglad garderob :)

skriven
#3: FRIDABLOGGAR.SE

Tjusigt! Behöver verkligen strukturera upp min garderob! Kramar

skriven

Kommentera inlägget här :