New dress

Om lite drygt två veckor ska jag på invigning, och en ny klänning vore på sin plats! :)
Har fastnat för denna från Acne, men då kvarstår frågan, vilken färg?? Cremevitt är snyggt om man är brun, vilket jag inte är, men jag ser fler användningstillfällen under sommaren. Den rosa är jättefin i färgen och ännu finare om man är brun också, dock en superfin sommarfärg och känns aningen mer downdressed än cremevitt. Då återstår den blågrå, som skulle passa bäst nu till min bleka hy ;) men i sommar skulle den få hänga mer i garderoben än den vita eller rosa skulle få... Svårt!!
Vad tycker ni? Vilken skulle ni ha valt?

Kommentarer :

#1: E L I N F E L I C I A S

den blå var himla snygg!

skriven
#2: kristin

Den blågrå:)

skriven
#3: Maja

Det rosa! Så fin färg! Perfekt både nu och till våren/sommaren :-)

skriven
#4: Josephine

Sv; det tycker jag :)

Jaa, dom är också rätt bra :)

skriven
#5: Lisa

Gillar ju blått! Men tycker du ska satsa på den rosa, du kommer att bli toksnygg i den!

skriven
#6: Lisa

Jag gillar ju blått! Men tycker du ska satsa på den rosa, den kommer du att bli toksnygg i!!! Himla läcker till sommaren med som du säger..

skriven
#7: Annika

Jag röstar på den korallröda/rosa. Love it! En riktigt snygg klänning oavsett färg :)

skriven
#8: JETS

Jag röstar på den rosa! :)

skriven
#9: Terés

Rosa!! Puss

skriven
#10: Lina S

Svårt, men den rosa tror jag!

skriven
#11: Rövarmamman

Jag har den rosa å älskar den, så nu ska även en svart få flytta in:) kör på rosa;) krammm

skriven
#12: coachout

I pitched the idea to him, and i liked it, which was great," seasoned coach factory outlet told Spinner in a recent interview.Gentlemen, get a pair of coach shoes and show your support as Downtown NY and coach outlet presents the 70th annual "Walk a Mile in Her coach outlet online event.Coach factory will feature online videos of former college stars who have made their mark in a range of Coach Factory outreach programs.When searching for unique and

skriven

Kommentera inlägget här :