Today's Pic(k)'s





Shoes Converse
Coated jeans MQ
Shirt Acne
Coat Zara
Bag Balenciaga
Sunnies RayBan
Ring YSL

Japp, ni kommer få se mycket mer av min gröna skjorta - för jag ÄLSKAR den, superskön och supersnygg!

Har precit tagit en prommis i det fina vädret, gjorde ärenden och hämtade bland annat lite omklackade skor som jag lämnade in förra veckan. Mina svarta heels/stövlar blev ju naturligtvis bra, men när man sätter samma svarta klack på mina cognacsfärgade ankelboots börjar man ju verkligen fundera...kan man skylla på färgblindhet?
 


Sånt gillas inte.

Kommentarer :

#1: Marie

Läcker outfit =D

skriven
#2: Lisa

Älskar din skjorta!

skriven
#3: emma

omg omg omg vad snygg!! älska outfitten!!!

sv. men tack vad söt du är :)

skriven
#4: Dennis

Taskigt med skorna, detta borde inte behövas nämnas liksom, de borde vta bättre :/

Den där skjortan, lyser verkligen upp! snyggt!



-Wow, tack så mycket! Hoppas du gillart! :)

skriven
#5: E L I N F E L I C I A S

- tack :)



snyggt!

skriven
#6: Josephine

Sv; Jaa, det är verkligen snyggt :) Haha, jao så skulle det ju kunna vara ;)

skriven
#7: Annika Soulcityguide

Fint att styla med Converse :)

Tack för b-day-hälsningen!!! Kram

skriven
#8: Milochka

Elsker din clutch! Ved du hvad farven hedder?

skriven
#9: Veronica

Tack alla! :)



Milochka: tack! Den heter blue lavande :)

skriven
#10: Elin

Visst är det, man behöver det ibland! ;)

Snygg skjorta!

skriven

Kommentera inlägget här :