Shopping spree

Med mig hem från H&M fick den silvriga stickade tröjan bli - någonting silver - check!
Den lila toppen à la 3.1 Phillip Lim som är fantastiskt fin!
Och faktiskt - jag gav inte upp - provade den paisleymönstrade skjortan igen och tror ni inte denna satt jättebra då? Jovisst, så jag måste ha fått en knasigt sydd hemskickad!




Var förresten och fingrade på en massa "I die"- plagg/skor/väskor igår på Vincci i Bergen; Louboutins, Céline-väskor, D&G paisleymönstrade skjortor, Balenciagaväskor etc.
Hela butikern var som en godispåse!

Kommentarer :

#1: Lisa

Hoppas det är ok att jag har länkat till din blogg ifrån min :)



Kram

skriven
#2: Marie

Kommer det lila linnet från trend?? :) kram

skriven
#3: Veronica

Lisa: Självklart!! :) Ska ta tag i en sådan lista själv...har inte ändrat i min på åratal... ;O



Marie: Japp, det kommer från Trend och det gör även den silvriga tröjan :) Kram!

skriven
#4: Jenlen

Köpt den orange, har den idag gillar den :)

skriven
#5: Dennis

Fy så jäkla läcker! Älskar den orangea!



-Positive thinking, go go!! :D

skriven
#6: linn i london

avgudar den där historien i lila, fast att jag mest klär mig i svart liksom.. blir ju sugen

skriven
#7: Trees mamma i London

Vilken inspirerande blogg du har :)

skriven

Kommentera inlägget här :