Feeling blue

Har återvänt till hotellsängen efter en brakbrunch (skippade dock champagnen till frukost, hehe...)! :) Nu blir det en pay-film, slappande och ikväll åker jag mot Oslo igen tillsammans med en ny säljare som ska börja jobba för oss i Österrike, så en upplärningsvecka står på schemat!
Hade en supertrevlig kväll ute igår, och några ord som sammanfattar den är: sol, bubbel, trerätters, cocktails, dansgolv, återseenden och jäkligt många skratt! :D

Jag ska skärpa mig med mina outfits! Vet ju att ni gillar det och ett par önskemål om det har landat i mailboxen också, och det är ju bara lathet att inte ta en bild, för kläder har jag ju på mig varje dag ;) Until then, får ni en glimt av min blåa outfit; blå naglar från Essie Mesmerize, blå ring YSL, all denim från Levi's, matchat med hallonrosa läppar med nya stayingglosset (sitter som berget!!) från YSL!

Kommentarer :

#1: Kristin

Du har helt rätt i att vi (jag iallafall :) önskar se fler av dina outfits. Men till ditt försvar måste jag faktiskt berömma dig för att du gjort väldigt många andra bra inlägg senaste tiden. T.ex. Jump into the jungle här nedan. Det inlägget tog garnterat mer tid att göra än att fota outfiten och lägga upp. Dessutom tycker jag att sådana inlägg ger bloggen en bra bredd och jag uppskattar dem! Och jag iallfall har klart överseende med att du som en working-career-woman inte kan sitta och blogga flera timmar per dag :)



Sen om jag för välja så vill jag rangordna dina outfits i följande ordning 1) Festoutfits (för du äger så mycket smashing details till den typen av outfits) 2)"ledighets"-outfits (för du ger mig så mycket inspo. Och detta tycker jag redan att du gör bra. Måste ju erkänna att du ligger högt i rang bland kvinnor jag vill byta garderob med :) Kram and keep up the good work!

skriven
#2: Annika Soulcityguide

Älskar den blå färgen!

skriven
#3: Lisa

Så snyggt :)

skriven
#4: Maja

Älskar blått! :-)

skriven

Kommentera inlägget här :