Skönhetsprodukter

Jag spanade in den här sidan med massor av skönhetsprodukter och fann ett par saker som fick komma hem till mig. :)


Bilder: E-beautyshop.com

Ole Henriksen Muscle Comfort Lotion: Eftersom jag står och går så mycket varje dag, samt spelar fotboll, är detta väldigt påfrestande för mina ben och jag har alltid en krypande känsla i benen på kvällen och svullnader i fötter och anklar. Det är jättejobbigt och jag har provat massor av cremer, massage och smärtstillande, men inget som varit supereffektivt. Det här är en kylande lotion som ska ha positiv effekt på svullnader och "trötta" ben. Perfekt! Hoppas den håller vad den lovar nu! :)

Beautysticks: Jag är en sådan person som inte klarar av att hålla mig ifrån att klämma pormaskar och hittills har jag klämt med fingrarna. Jag hatar dessa svarta prickar som inte går bort trots noggrann rengöring! De här pinnarna är speciellt utformade för att fungera bättre utan lika mycket smärta och inga inflammationer. Värt att prova! Eftersom jag inte kan sluta så är det bara att uppdatera verktygen så att jag kan fortsätta göra det med "gott " samvete! :D

Leveransen skulle ta ca 2-5 dagar och frakten för mina produkter blev 39:-

Kommentera inlägget här :